close

 

 

這首應該是目前釋出的曲目裡我最喜歡的(?

旋律和歌詞都相當的catchy啊<3

It's you and your world and I'm caught in the middle

在你和你的世界間糾纏不清
I caught the edge of a knife and it hurts just a little

宛若劃過刀鋒,只留下一點傷痕
And I know, and I know, and I know, and I know that I can't be your friend

在心裡我很清楚,我不可能成為你的朋友
It's my head or my heart, and I'm caught in the middle

理智或感情,他們牽制著我,我無法取捨


My hands are tied, but not tied enough

試圖綁縛雙手以阻止自己的慾望,但似乎毫無成效
You're the high that I can't give up

你是我不願放棄的美好
Oh lord, here we go

喔,上帝,一切都開始了


I might hate myself tomorrow

明天我可能就會開始憎恨自己
But I'm on my way tonight

但今夜我要撒手一搏
At the bottom of a bottle

置於酒瓶的底部
You're the poison in the wine

你是隱藏在美酒裡的鴆毒
And I know

而我很清楚
I can't change you and I

我不能改變你和我之間
I won't change

我也不想改變
I might hate myself tomorrow

可能明天我就會後悔莫及
But I'm on my way tonight

但今夜何不放膽一試?


Let's be lonely together

讓2個寂寞的人彼此陪伴吧
A little less lonely together
或許就會變得彼此都沒那麼孤獨

Eyes wide shut and it feels like the first time

雙眼緊閉,好像之前從沒發生過
Before the rush to my blood was too much and we flatlined

在我血液裡的那股奔騰尚未襲來,而我們的關係也未降到冰點之前
And I know, and I know, and I know, and I know just how this ends

而我比誰都清楚,這段關係會怎麼了結
Now I'm all messed up and it feels like the first time

現在我搞砸了一切,好像只是第一次而已


I might hate myself tomorrow

明天我可能就會開始憎恨自己
But I'm on my way tonight

但今夜我已準備好撒手一搏
At the bottom of a bottle

置於酒瓶的底部
You're the poison in the wine

你是隱藏在美酒中的鴆毒
And I know

而我明瞭
I can't change you, and I

我不能改變你,抑或是我
I won't change

我也無心改變
I might hate myself tomorrow

明天我可能就會後悔莫及
But I'm on my way tonight

但今晚何不放膽一試?


Let's be lonely together

讓我們2個孤獨的身軀緊靠
A little less lonely together

彼此都變得沒那麼孤獨
Let's be lonely together

為彼此分擔一點空虛
A little less lonely together

在一起就稍稍感到不寂寞


My hands are tied, but not tied enough

我雙手被綁扶著,嘗試遏止著慾望,但萬萬不夠
You're the high that I can't give up

你是我一輩子無法捨棄的快感,慾望的源頭
Oh lord, here we go
喔,上帝,好戲終於要登場了


I might hate myself tomorrow

明天我可能就會憎恨自己
But I'm on my way tonight

但今夜我已準備好撒手一搏
At the bottom of a bottle

置於酒瓶的底部
You're the poison in the wine

你是隱藏在美酒裡的鴆毒
And I know

而我了解
I can't change you, and I

我沒能力改變你,甚至是我
I won't change

我也無力改變
I might hate myself tomorrow

我明天可能就會後悔莫及
But I'm on my way tonight

但今晚何不放膽一試?


Let's be lonely together

讓我们孤獨的身軀彼此依偎
A little less lonely together

就能感受到孤獨的程度稍稍減弱
Let's be lonely together

讓我們一起孤獨
A little less lonely together

這樣即使孤獨也顯得不那麼寂寞
A little less lonely now

現在感覺到不那麼孤獨
A little less lonely now

就在此刻,孤獨感減低了
A little less lonely now

只要一點點不再孤獨,就在此刻

arrow
arrow
    全站熱搜

    Claudrey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()