When I was six years old I broke my leg
我六歲那年跌斷了腿
I was running from my brother and his friends
當我正從我兄弟和他的朋友們身旁跑開
And tasted the sweet perfume of the mountain grass I rolled down
一路上品味著山上草原甜美的香味
I was younger then, take me back to when I
我那時年輕的多,帶我回到,當我
Found my heart and broke it here
找到了我的真心,卻又在這破碎
Made friends and lost them through the years
交了些朋友,卻在時光荏苒間漸行漸遠
And I've not seen the roaring fields in so long, I know I've grown
已經許久沒看到記憶中翻騰的田野了,我知道,我已長大
But I can't wait to go home
但我等不及回家
I'm on my way
我在歸途上了
Driving at 90 down those country lanes
在那些鄉間小路上飆到時速90
Singing to "Tiny Dancer"
跟著旋律哼唱tiny dancer 
And I miss the way you make me feel, and it's real 
我想念你使我心頭泛起的情緒,如此真實
We watched the sunset over the castle on the hill
隔著山丘上的城堡,我們凝視著夕陽
Fifteen years old and smoking hand-rolled cigarettes
15歲時抽著手工的菸卷
Running from the law through the backfields and getting drunk with my friends
從後院匆匆跑過,遊走於法律邊緣,與我的朋友們喝個爛醉
Had my first kiss on a Friday night, I don't reckon that I did it right
在一個星期五晚上獻出初吻,我不能保證我做的一切完美
But I was younger then, take me back to when
但我那時還年輕的多,帶我回到,當我
We found weekend jobs, when we got paid
我們找到了週末的零工,一旦拿到薪水
We'd buy cheap spirits and drink them straight
我們立刻就去買便宜的烈酒,一鼓作氣全部飲盡
Me and my friends have not thrown up in so long, oh how we've grown
我和我朋友們好久沒有喝的那麼醉了,我知道,我已長大
But I can't wait to go home
但我等不及回家
I'm on my way
我在歸途上了
Driving at 90 down those country lanes
在鄉村小路上飆到時速90
Singing to "Tiny Dancer"
隨著旋律哼唱tiny dancer 
And I miss the way you make me feel, and it's real
我想念你使我心頭泛起的情緒,總是顯得如此真實
We watched the sunset over the castle on the hill
隔著山丘上的城堡,我們凝視著夕陽
Over the castle on the hill
隔著山丘上的城堡
Over the castle on the hill
隔著山丘上的城堡
One friend left to sell clothes
一個朋友離開從事服裝業
One works down by the coast
一個在海岸邊沿路工作
One had two kids but lives alone
一個生了兩個小孩,但卻獨自一人
One's brother overdosed
一個哥哥服藥過多
One's already on his second wife
一個早已續弦
One's just barely getting by
一個幾乎難以糊口
But these people raised me
但正是這些人養育了我
And I can't wait to go home
而我已等不及回家
And I'm on my way, I still remember
我在路上,仍舊記得
Those old country lanes
那些熟悉的鄉間小路
When we did not know the answers
當我們還不知道
And I miss the way you make me feel, it's real
我想念你使我心頭泛起的情緒,如此真實
We watched the sunset over the castle on the hill
隔著山丘上的城堡,我們凝視著夕陽
Over the castle on the hil
隔著山丘上的城堡
Over the castle on the hill
隔著山丘上的城堡
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Claudrey  的頭像
    Claudrey

    the way my heart beats

    Claudrey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()