Stuck in the same routine
 
被困在一樣的生活模式中
 
Living an empty dream
 
夢想是一片虛無
 
When am I gonna wake up
 
我到底何時才能清醒?
 
Thought we had it right
 
以為我們的處理方式正確
 
Now it's an endless night
 
現在卻是個無垠的夜晚
 
Where is it gonna take us
 
究竟它能帶我們往何處去
 
Realizing, everything I love is slowly killing me
 
領悟到了,我所愛的一切,正緩慢的謀殺著我
 
I know I know
 
我知道,我了解
 
We're taking off together
 
我們將一起啟程飛行
 
Even though we always crash and burn
 
儘管我們總是墜毀,燒成灰燼
 
Tonight you and I 
 
今晚,你和我
 
will fall from the sky
 
將從空中墜落!
 
Drag me all the way to hell
 
把我一路拖行到地獄也罷
 
'Cause I'm never gonna let it go
 
因為我永遠不會放手
 
音もたてず崩れ落ちた
 
無聲無息的崩壞
 
視界から消える
 
從視野中消失無蹤
 
狂う秒針
 
秒針如癲似狂
 
巻き戻す
 
一圈又一圈的轉著
 
取り戻せない何かがある
 
有什麼是不能取回的
 
Realizing, everything I love is slowly killing me
 
終於領悟,我愛的一切,正慢慢使我虛脫
 
I know I know
 
我知道,我了解
 
We're taking off together
 
我們將比翼雙飛,一起離地飛行
 
Even though we always crash and burn
 
儘管我們總是墜毀,燒成灰燼
 
Tonight you and I
 
今晚你和我
 
will fall from the sky
 
將從天而降!
 
Drag me all the way to hell
 
一路把我拖行到地獄也罷
 
'Cause I'm never gonna let it go
 
因為我永遠不會放手
 
Don't lie, you know everything you do is killing me
 
別說謊了,你知道,你做的一切,正使我精疲力竭
 
I know I know
 
我知道,我了解
 
We're taking off together
 
我們將一起啟程飛行
 
Even though we always crash and burn
 
儘管我們總是墜毀並燒成灰燼
 
Tonight you and I 
 
今晚你和我
 
will fall from the sky
 
將從天而降
 
Drag me all the way to hell
 
把我一路拖行到地獄也罷
 
We're taking off together
 
我們將一起啟程飛行
 
Even though we always crash and burn
 
儘管我們總是墜毀並燒成灰燼
 
Tonight you and I 
 
今晚你和我
 
will fall from the sky
 
將從天而降
 
Drag me all the way to hell
 
把我一路拖行到地獄也罷
 
Cause I'm never gonna let it go
 
因為我永遠不會放手
 
'
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Claudrey  的頭像
    Claudrey

    the way my heart beats

    Claudrey 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()