close
 
 
 
 
 
 
We say tonight
我們說過今晚
No going back
永遠不再回頭
Nothing seems right  Stuck in the past
被困在過往中的一切充滿錯誤

When am I, when am I
我究竟何時,何時
Gonna start living?
才要開始認真度日?
When am I, when am I
我究竟何時,何時
Gonna move on?
才能向前邁進?
When am I, when am I
我究竟何時,何時
Gonna kill this feeling?
才能扼殺這種感覺?
When am I, when am I
我究竟何時,何時
Gonna stop this dreaming?
才能停止做這白日夢?

When I was king, I was king
當我還是國王,曾為國王
We had everything
我們坐擁一切
(When am I, when am I gonna start living?)
(我究竟何時,何時,才要開始認真度日?)
When I was king, I was king
當我還是國王,曾為國王
We had everything
我們坐擁一切
(When am I, when am I gonna start living?)
(我究竟何時,何時,才要開始認真度日?)

Don't wanna go
不想輕易放手
I'm holding on tight
我緊緊把握著
Something to live for
生存的理由
Making our night
伴我度過漫漫長夜

When I was king, I was king
當我還是國王,曾為國王
We had everything
我們坐擁一切
(When am I, when am I gonna start living?)
我究竟何時,究竟何時,才要開始認真度日?
When I was king, I was king
當我還是國王,曾為國王
We had everything
我們坐擁一切
(When am I, when am I gonna start living?)
我究竟何時,何時才要開始認真度日?
When I was king, I was king, I was king.
當我昔日曾為國王,還是國王,曾經為王

When I go down, I will go down fighting
即便我墜落,仍會持續奮鬥
I go down, down like lightning
我墜落,氣勢如雷擊
When I go down, I will go down fighting
當我墜落,我會持續奮鬥
I go down, down like lightning
我墜落,氣勢如雷擊
When I go down, I will go down fighting
當我墜落,依舊持續奮鬥
I go down, down like lightning
我墜落,氣勢如雷鳴
Yeah I was king
耶,昔日,我曾為王

When am I, when am I
我究竟何時,何時,
Gonna start living?
才要開始認真度日?
When am I, when am I
我究竟何時,何時
Gonna move on?
才能向前邁進?
When am I, when am I
我究竟何時,何時,
Gonna kill this feeling
才能扼殺這種感覺?
When am I, when am I
我究竟何時,何時
Gonna stop this dreaming?
才能停止腦中的狂想?
When I was king, I was king, when I was king
當我曾是國王,還是國王,曾經為王
When I was king, I was king
當我還是國王,曾為王
We had everything
我們坐擁一切
(When am I, when am I gonna start living?)
我究竟何時,何時才要開始認真度日?
Yeah, I was king.
耶,昔日,我曾為王
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Claudrey 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()