這首給人一種比較迷幻的感覺(?

說著a friend of mine但歌詞意外的很甜很甜qqqqqqq

Hey, do you remember we said, "Hello"

嘿,你是否還記得我們那初次打了照面
And you asked me about my Levi's t-shirt

你問起我的Levi's T恤
Said, "You are a friend of mine"

那日我們就開始稱兄道弟
My, oh my

喔,我的老天爺
You must have saved me 'bout a thousand times

你肯定救了我無數次
I wouldn't be the one I am today

我不會成為今日之我
If you hadn't been a friend of mine

假如你未曾是我的摯友


I ain't misbehaving, I'm just telling you the truth

我不是在胡鬧,我所說的皆是肺腑之言
Take my love for granted

把我的愛視作理所當然
Yeah, I'd give it all to you

我會全心全力的愛你
Make me count for something

我感受到了我的價值
Yeah, I feel it in my heart

式的,在我心深處
God only knows what I'd have been

只有上帝知道我過的那會是甚麼日子
If you hadn't been a friend of mine

若你未曾成為我的摯友


Hey!

嘿!
I haven't seen around since high school

中學以來我們未曾謀面
How you doing, do you still remember me?

你過得如何,還記得我嗎?
Are you still a friend of mine?

還是我的閨密嗎?
Guess you're still a friend of mine

偷偷猜想著你還是我的至交
Guess you're still a friend of mine

偷偷揣測著你還是我的兄弟
Now I see why I get nervous when you look at me

我明白了為何當你凝視著我,我會感到小鹿亂撞
It's like your eyes are trying to tell me something

你的眼睛是不是試圖在告訴我些什麼
That you're more than just a friend of mine

你不只是我的至交
That you're more than just a friend of mine, oh my

你不只是我的兄弟,喔,老天爺


I ain't misbehaving, I'm just telling you the truth

我不是在胡鬧,我說的都是肺腑之言
Take my love for granted

盡情地把我的愛視作理所當然
Yeah, I'd give it all to you

我還是會依然給予你我所能付出的愛
Make me count for something

透過愛你我才感受到了我的價值
Yeah, I feel it in my heart

是的,它在我心深處
God only knows what I'd have been

只有上帝知曉,我過的那是甚麼鬼日子
If you hadn't been a friend of mine

若你未曾與我結為至交 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Claudrey  的頭像
    Claudrey

    the way my heart beats

    Claudrey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()